הטיפול ההומאופתי הלכה למעשה

מאחר והומיאופתיה היא לא רק שיטה רפואית אלא גם גישה מעשית שמטרתה למנוע מחלות מראש , היא מאפשר להתאים טיפול ו/או הנחיות למניעה ממחלות לכל חיה ולכל שלב בחיי החיה המטופלת.

about Veterinary Homeopathy | Remedies and yorkiesהמרפאות  הוטרינריות בארץ מצוידות מעולה, יש בהן את כל הידע והמכשור הקונבנציונלי לאבחון. עם זאת, הוטרינרים והבעלים מרגישים את הצורך ביותר, בטיפול הוליסטי ויעיל ובעידון של הרפואה ההומאופתית. ברפואה משולבת אנחנו נהנים מכל האפשרויות, Veterinary homeopathy | we believe in integrated medicine!יש לנו את כל הכלים להפעיל שיקול דעת אם יש צורך באנטיביוטיקה או בתרופה טבעית. היום יש יותר ויותר ביקוש  גם למוצרים טבעיים פשוטים כמו תוספי מזון, צמחים וויטמינים.

כיצד מתבצע תהליך הטיפול ההומיאופתי בחיה?

לאחר שקיבלתי היסטוריה רפואית, אני קובעת תור לביקור ראשון ובדיקה, במרפאה או בבית.
יש ערך מוסף חשוב לביקורי בית, מאחר והם מאפשרים להכיר ולהבין את החיה בסביבת החיים שלה. הביקור הראשון יכול גם להתבצע באחת מהמרפאות הוטרינריות שאיתן אני עובדת בשיתוף פעולה בארץ או, במקרים מסוימים  מסיבות של ריחוק גיאוגרפי, בעבודה דרך המחשב עם סקייפ SKYPE. במידה שיש צורך בטיפול הומאופתי, הבעלים מתבקשים למלא טפסים שבהם ניתן לפרט על אופי החיה, התנהגויות ייחודיות, סדר היום שלה, והתסמינים המדויקים. לאחר שיש לי את כל הפרטים אני ממפה את התסמינים וההתנהגות ומתאימה טיפול, בדרך כלל תרופה הומיאופתית אחת. התרופות ההומיאופתיות ניתנות בדרך כלל בטיפות או בגלובולים- כדורים קטנטנים- ומאד נוחות לשימוש, גם בבעלי חיים רגישים , עדינים או סרבנים.

מרגע התחלת הטיפול ההומיאופתי, כשהבעלים נותנים את התרופה הם מדווחים טלפונית על השינויים בתדירות של פעם בשבוע. לפי קצב המקרה, נקבעות פגישות מעקב בהמשך. אני ממשיכה ללוות את  המקרה והבעלים לכל אורך הטיפול.

לפרטים נוספים על הטיפולים ההומיאופתיים ולקביעת תורים ניתן ליצור קשר עם דר' רונית אבוטבול כאן.

כתיבת תגובה